Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Awesome ^^
Wednesday 13 February 2013 | 1:18 pm | 0 comments

Perhatian Perhatian. Minta perhatian. Siapa yang ada perasaan macam ni? macam anda masih sayang/cinta exboyfriend/girlfriend anda. Okay. Tolong, jangan sia-siakan masa depan anda dengan membunuh diri atau sewaktu dengannya :)

Eh Hi, Assalamualaikum :) setelah sekian lama kan takde updates baru dari kite. Ohye, sorry okay. semakin busy sekarang ni. buts now, im at penang. walaupun penang dgn kl takde banyak beza dgn kesesakan lalulintas. tapi takpe, penang still ade kampung :) Tapi sebenarnya updates ni bukan nak cerita sgt kehidupan kite dekat png ke dekat kl ke dekat kem itu ini. :) ini cerita sebenar :>

kite setuju bila ada orang kata hidup single is the awesome life. Best life. sebab? kita semua boleh kawan dgn semua orang tak kira perempuan atau lelaki. Kan? and perkara utama sebab takde orang yang akan kongkong kita itu ini. kita nak buat something tu akan rasa lebih tenang and semangat. Saya bagi contoh.

  Si B(perempuan) pernah kapel dgn si E(lelaki) selama setahun dan lebih. sepanjang masa tu, si B terasa seperti hidup dia tak tenang and tak selesa. Bukan sebab dikongkong dgn si E. sebab dia rasa seperti hidupnya rasa berdosa sebab melanggar perintah Allah. Prinsipnya dulu cintanya hanya untuk lelaki yang halal dan mencintainya sampai hujung nyawa. So, dia minta putus walaupun selepas si B dgn si E ni putus, ramai yang bertanya kenapa and kenapa dan ramai yang tuding kesalahan kepada si B. tapi dia tak kisah asalkan dia tahu niat dia kenapa. Selepas putus, yakni single. si B rasa lebih tenang dan hidupnya kini seperti burung yang terbang bebas di awan. aceh, ayat --' . 

Jadi, ini membuktikan hidup single lebih seronok dan bebas. Kepada insan insan yang diluar sana tu. Please, kalau anda single jangan mengeluh atau menjual diri seperti menulis di status "Saya Single. Inginkan teman hidup :D" Yucks, bila saya baca status awak tu. saya nak nangis. sebab kesian dgn awak. Allah telah tetapkan jodoh yang sesuai dgn kita suatu hari nanti. kita semua ni masih remaja. jangan siakan masa remaja kita dgn cinta bodoh diluar sana. :)

So, thats all. entah kenape, tetibe je nak update macam ni. Assalamualaikum :D